dinsdag 19 juni 2012

American Crafts

Hier een lootje gemaakt met het papier van American Crafts, Amy Tangerine Sketchbook, je kunt hem in de winkel hier vinden. Ik heb verschillende vellen gebruikt, bijvoorbeel deze, en deze .
Het fototoestel, het wolkje en de tickets zijn van de zelfde serie en zijn hier te vinden.
Ik heb de boel nog wat versierd met knopen en een stukje tule, ik denk dat iedereen dat wel in zijn voorraad heeft, maar knopen heeft Carla ook genoeg in de winkel, kijk hier maar eens.
De tekst bestaat uit letters van chipboard die ik zwart gemaakt heb met inkt . Maar ook heb ik gestanste letters gebruikt. Die natuurlijk met de big shot gemaakt zijn. Ik zie dat Carla hem niet meer in de winkel heeft staan, maar ze kan hem vast wel voor je bestellen.
De foto is de zelfde als op mijn vorige lootje, maar nu afgedrukt in zart/wit, zo kun je goed zien wat een verschil dit maakt, en je zo met een zelfde foto toch twee heel verschillende lay outs kunt maken.

Geen opmerkingen: