donderdag 5 juli 2012

Summer Fresh Mini Album

Deze keer een mini-album gemaakt met Simple Stories en wel Summer Fresh.
Voor deze mini heb ik de hele lijn papier gebruikt.Het fijne aan werken met Simple Stories is dat je veel kaarten en labels hebt. Hierdoor krijg je allerlei laagjes in je album door een kaart tussen de bladzijdes te stoppen.

De ringband heb ik gevuld met lintjes, dit geeft een vrolijk gezicht.



















De bloemen zijn gestant met de stans van Tim Holtz. Met drie verschillende maten rondponsen kan je leuke bloemetjes maken. De rondjes inkten, kreukelen, daarna op elkaar stapelen, knoopje erop en klaar.














Deze drukke volle bladzijde heb ik gemaakt door allerlei labels en kaartjes uit het papier te knippen. over elkaar heen te plakken, pockets gemaakt en ze daar weer achter gestoken.




















De gekleurde rand komt uit het papier, daarachter heb ik kaarten uit het papier gestoken voor journaling of foto's.
Als aanvulling op het papier heb ik lint in de kleuren van het papier gekocht en een zakje buttons.

Geen opmerkingen: