vrijdag 2 november 2012

Authentique


Deze week ook eindelijk deze lay out afgemaakt, hij lag al een tijdje als basis klaar maar er moest nog wat "leuks"bij. En dat was nog best lastig. Uiteindelijk zijn het allerlei spulletjes uit mijn voorraad geworden. Een mooie gestempelde tag die ik een keer gekregen heb, een maandkaartje, een gestanst vogelkooitje, tickets die ik ooit ergens meegenomen had. De hoekstempel is ook een oudje uit mijn voorraad, een foamstempel van Making Memories (denk ik) gestempeld met inkt. De titel is gestanst met de grote alfabet stans van Tim Holtz. Nog steeds een van mijn favorieten.En uiteindelijk is het helemaal naar mijn zin geworden. Soms moet je er gewoon even op broeden. Het papier is van Authentique.

6 opmerkingen:

Chantal Vandenberg zei

Fantastic layout!!! I love it!

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nicole Parmentier zei

Mooie stoere layout!!

Clare zei

Lovely layout!

Doris knippenenplakken zei

Prachtige layout heel mooi geheel !
Groetjes doris

Unknown zei

Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.
ភ្នាល់បាល់ Football Betting