zaterdag 7 april 2012

Bo Bunny Country Garden

Hoewel het weer een kleine inzinking heeft, is het toch al echt lente. Mocht je nog op zoek zijn naar een leuke lijn om je lente- of paasfoto's mee te scrappen, dan is Bo Bunny's Country Garden een echte aanrader!     Ik heb met deze lijn drie frisse layouts gemaakt:   
De gele alfabetstickers komen van dit stickervel

 Op deze layout heb ik verschillende die-cuts uit het Noteworthy setje gebruikt. De bloemenborder heb ik zorgvuldig uitgesneden en met foamtape opgeplakt. Van de plantenkaartjes, die je achter de foto ziet, heb ik de hoekjes omgevouwen voor een speels effect.

Verder heb ik op mijn layouts een aantal charms verwerkt, zoals het sleuteltje dat hier in de rechter onderhoek is verstopt. 

Ik wens jullie allemaal een vrolijk en zonnig Pasen toe!

Geen opmerkingen: