woensdag 26 september 2012

Cardkit - 2



Ik was de afgelopen dagen zo leker bezig met het pakketje uit de cardkit dat ik jullie deze twee kaarten ook nog wil laten zien.

De bovenste is een gewoon 15x15 cm kaartje met spulletjes uit de kit. En bij de onderste heb ik diagonaal van de voorkant een stuk afgesneden. Dit doe je van links boven naar rechts onder. Zo krijg je een driehoek aan de voorkant. Net als bij de eerste kaart heb ik een stempel gebruikt van Unity stamp. je kunt ze hier vinden.
De afbeelding heb ik zowel aan de buiten als aan de binnekant geplakt, zo heb je een mooi afgewerkte kaart.
Denk bij het bevestigen van het lintje bij de onderste kaart dat je dit doet voor je de afbeelding opplakt, het lint zit om de afbeelding heen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, veel succes met het maken van jouw kaarten met deze leuke cardkit

Geen opmerkingen: