vrijdag 14 januari 2011

Moeder & Dochter

Met deze twee layouts, gemaakt met de prachtige Making Memories Reverie 'Sienne' lijn, hoop ik te laten zien dat deze serie geschikt is voor jong én oud. Ik heb er namelijk twee layouts mee gemaakt: één over mijn moeder en één over mijzelf. Onderstaande foto's van mijn moeder heb ik in Frankrijk genomen. De kleuren uit haar T-shirt matchten perfect met de oranje tonen in het papier.
En op de layout hieronder heb ik een foto van mijzelf verwerkt. Net als de meeste scrappers, ben ook ik dol op fotograferen. Sinds januari van dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe camera en daar zijn al vele duizenden foto's mee gemaakt. In mijn familie sta ik bekend als degene die altijd van alles foto's maakt...een echte photo junk dus! Op beide layouts heb ik niet alleen gebruik gemaakt van het papier uit de 'Sienne' lijn, maar ook van de bijbehorende brads & gems, de geweldig leuke vlindertjes en de prachtige stoffen bloemen. Het roosjeslint is van Maya Road, evenals het 'geplette' bruine lint. Ook de bruine thickers zijn verkrijgbaar in de online winkel en het kant kun je in de winkel zelf vinden.

Geen opmerkingen: