dinsdag 26 juli 2011

Lentepracht met Webster's

Pure lentepracht...dat is hoe je volgens mij de Spring Market lijn van Webster's het beste zou kunnen omschrijven. Deze lijn bestaat uit zoveel prachtige kleurtjes en patroontjes en is één en al vrolijkheid. Hoewel het inmiddels hartje zomer is (hoewel je dat met dit weer soms even vergeet...;)), kon ik het niet laten ermee aan de slag te gaan.
Ik heb zowel de gewone maat papier als een aantal vellen uit de petite paper pad gebruikt. Zo komen de kleine 'plantenkaartjes' uit de kleinere vellen. Ze hadden precies de maat waar ik naar op zoek was. Verder heb ik heel veel dingen uitgeknipt, waaronder de regenlaarsjes en paraplu en de potten met besjes. Heerlijk als je gewoon met je schaar in de weer bent en er uiteindelijk iets uitkomt waar je nog best tevreden over bent ook! Ik heb eigenlijk nauwelijks embellishments gebruikt op mijn layout op alfabetstickers, bloomers (waarvoor dit lint van American Crafts een prima vervanger is) en een enkele sparkler na.

1 opmerking:

Marlieke zei

Jeetje wat een mooi geheel. Heel vol, maar absoluut heel mooi. Knap hoe je dat voor elkaar hebt gekregen!!