maandag 18 juli 2011

Webster's Pages - Country Estate

Op het moment is Webster's toch wel één van mijn favoriete merken. Het papier leent zich supergoed voor knipwerk en de layouts en kaarten met deze vellen komen bij mij bijna als vanzelf uit mijn handen. Onderstaande layout is gemaakt met de prachtige sjieke Country Estate collectie. Deze foto van mij is in Central Park gemaakt. Ik was niet echt yoga aan het doen, maar had gewoon wat gekke ideetjes in mijn hoofd toen ik de prachtige lichtval bij een vijver zag;)
Naast het papier uit deze collectie, heb ik ook een bijpassend fabric ticket en alfabet stickers gebruikt. De bloemen zijn van Prima en de grote bloemen zijn de prachtige 'Corine' flowers van Ingvild Bolme. Ook het schattige vogeltje is van Prima.

1 opmerking:

Ann zei

prachtig lootje lekker vol hou ik van