woensdag 21 september 2011

My Mind's Eye Lost & Found 2

Tussen alle bezigheden door heb ik me weer heerlijk ontspannen met de prachtige Lost & Found 2 lijn van My Mind's Eye. Ik heb er deze meisjesachtige en glitterende layout mee gemaakt:
Ik heb vooral veel gebruik gemaakt van laagjeswerk. In totaal zijn er zo'n 9 laagjes papier op mijn layout verwerkt. Maar door uit sommige laagjes het middenstuk weg te snijden, kost het je toch relatief weinig papier! Alle papier en embellishments komen uit de Blush serie van MME's Lost & Found 2. Naast het papier heb ik gebruik gemaakt van deze die-cut, de stempels, de brads en een sticker. De sjieke paspop is uit dit vel geknipt.

Voor de finishing touch heb ik nog een aantal bloemen (waaronder deze van Prima) en Melissa Frances resin embellishments aan mijn layout toegevoegd.

Geen opmerkingen: