vrijdag 17 december 2010

Fall

Deze layout zat echt zo in mekaar en dat is voor mij toch wel erg bijzonder, aangezien ik normaal wel zo'n 4 à 5 uur met een layout bezig ben en de layout dan vaak ook nog eens een nachtje laat liggen alvorens ermee verder te gaan...
Maar de Wonderfall lijn van Webster's heeft het me gemakkelijk gemaakt: er valt zoveel moois uit de papiertjes te knippen, dat je het alleen nog op een mooie manier vormt hoeft te geven en je layout vervolgens zo klaar is. Naast het papier uit deze collectie, heb ik ook de bijbehorende journal cards en letterstickers gebruikt. De bloemen zijn weer van Prima Marketing.

3 opmerkingen:

Jolanda zei

mooi!!superpapier!

sonja zei

Geweldig!!!!

Unknown zei

Plaatje weer Romy en ja ik laat een lo ook even liggen hoor....
fijn weekend ,lean