dinsdag 21 december 2010

Waiting for Santa

Ik hoor vaak van mensen dat ze Webster's Pages 'zulk mooi maar ook moeilijk te gebruiken papier' vinden. Ook ik had eerst dit idee, maar na tal van Webster's creaties gemaakt te hebben kan ik zeggen dat Webster's absoluut één van mijn favoriete merken is. Je kunt er echt je eigen draai aan geven: alle vellen papier hebben bijvoorbeeld ook een achterkant met een minder druk patroontje en dit kun je eventueel weer mooi combineren met een beetje knipwerk. Ik noem het altijd 'spelen met papier'...
...en dat heb ik ook voor dit kaartje gedaan met de Waiting for Santa lijn. Ik ben helemaal weg van de kerstman in de luchtballon en heb deze daarom als centraal punt voor mijn kaartje genomen. Een bloemetje, lintje, pareltjes en Stickles erbij en het kaartje is binnen mum van tijd klaar.

Geen opmerkingen: