vrijdag 13 mei 2011

Bo Bunny - Blast off! kaart

Normaalgesproken vind ik het nog knap lastig om jongenskaarten te maken. Ik ben gewoon nogal van de roze en bloemetjes, en de meeste jongens kunnen dat nu eenmaal niet zo waarderen, hihi. Helemaal blij werd ik dan ook toen ik Bo Bunny's nieuwe Blast Off! lijn zag...wat een gave patroontjes, schattige figuurtjes...en allemaal superleuk voor jongens! Ik heb er dit kaartje mee gemaakt. Het meeste papier, dat ik hier gebruikt hebt, komt overigens uit de mini paper pad. Deze is 15 bij 15 centimeter en daarmee perfect voor kaartjes. De patroontjes zijn meeverkleind, waardoor bijvoorbeeld figuurtjes, die eerst te groot waren om op een kaart te gebruiken, nu wel prima kunt verwerken.

1 opmerking:

karin zei

ohh wat leuk.....toevallig ben ik met een lay-out bezig met dit zelfde papier.
Zo leuk om mee te werken