vrijdag 20 mei 2011

Mykonos - 7 Gypsies

Mykonos.. ik ben er ooit op vakantie geweest.. en ik vond het GEWELDIG!!!
En dat gevoel had ik ook toen ik de lijn in de winkel zag liggen. De vrolijke kleurtjes lachten me tegemoet.. en toen ik de naam van de lijn zag.. moest ik dus echt hardop lachen.
Super toepasselijk!
Het was weer eens tijd voor een Noah layout. Tijdens een weekendje weg heeft hij zijn eerste ponyrijles gehad
Hij had ook net leren fluiten.. en hij stopte niet meer.. de hele dag door gefluit.. maar toen hij dus zo uit de stal kwam.. met zijn cap op.. schoot ik ook ongelooflijk in de lach.
Een fluitende paardrijdende cowboy dus...
En met Bon Jovi in mijn hoofd.. scrapte ik deze layout
De knoopjes zijn van Buttons Galore
- naar een schets van Allison Davis-

1 opmerking:

Tessa Tegendraads zei

Super leuke layout, lekker vrolijk inderdaad!

xx Tessa