zaterdag 7 mei 2011

Meeuw @ Sail

Deze foto van een meeuw, gemaakt op de Sail vorig jaar, lag al een tijdje te wachten om gescrapt te worden. Maar nu had ik er eindelijk het goede papier voor gevonden: de Yacht Club lijn van Webster's Pages. Het is een prachtige maritieme lijn, die heel mooi staat bij strand- of zeilfoto's.
Ik heb de vuurtoren, zeilboten en bloemen uit het papier geknipt en als embellishments op mijn layout gebruikt. Ook de letterstickers en trims zijn van Webster's. En op het gele bloemenlint, waarvoor het lint van American Crafts overigens een prima vervanger is, heb ik deze sparkler bevestigd.

Ik heb kleine stukjes trim op elkaar gestapeld voor een leuk effect, zoals je hierboven beter kunt zien.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Zo gaaf Romy en super mooi papier....yummie!!!

Ann zei

wat heb je dit prachtig gemaakt Romy