woensdag 31 augustus 2011

Homeproject Disneyland

Dit project is gemaakt van een bestaande lijst met daarin allerlei embellisments, papier en foto's verwerkt
Het papier wat ik gebruikt heb is het populaire papier Destinations van simple stories.Maar natuurlijk gaat het in dit geval om het idee en kun je elke lijn gebruiken die je mooi vindt.
De letters die ik gebruikt heb komen van een scrabble spel en die heb ik vervolgens met distressinkt oud gemaakt.
De bottlecaps heeft Carla nog niet op de site staan maar wel in de winkel voor de verkoop.Ze zijn er in verschillende maten te krijgen.
Ook heb ik gebruik gemaakt van verschillende kleurtjes Mist en lekker veel Glossy Accents
Natuurlijk kun je de foto's in allerlei maten en kleuren afdrukken en in je project verwerken. Ik heb er voor gekozen om wat kleine foto's en 1 grote foto te doen en daarna deze met matte medium te bewerken.

4 opmerkingen:

Romy zei

Oh wauw!! Wat een geweldig project! Het ziet er super uit.

Brendaxx zei

Ziet er súper uit!!

Alice zei

wow! this is amazing. love all the details. fabulous project!

Cora zei

OW KWIJL!!! need I say more??