donderdag 25 augustus 2011

MME komt met een tweede Lost & Found lijn!

Oh wat was ik blij toen ik tussen de nieuwe releases zag dat My Mind's Eye met een tweede Lost & Found lijn kwam. De eerste was al zo mooi, maar hun tweede collectie is minstens zo geweldig! Vooral van de Blush serie was ik helemaal weg en ik heb daar met veel plezier deze layout mee gemaakt:
De slingers met vogeltjes zijn uit dit vel geknipt. Verder heb ik diverse vellen papier uit de Blush serie in mijn layout verwerkt. De stempels (onder meer de bruine slingertjes tussen de roze grote slingers door en de vlindertjes), de die-cut, de datumsticker en de brads komen ook uit deze serie. De glitterende damasks zijn trouwens ook uit papier geknipt en wel uit dit vel papier. Om de layout af te maken heb ik nog een Matriarch flower van Prima en twee roosjes toegevoegd.

1 opmerking:

Brendaxx zei

Wat een prachtige LO en zulk geweldig papier!! Mooie foto van jou en je moeder :)