vrijdag 12 augustus 2011

MME


Even een lay out met wat ouder papier voor we ons op de nieuwe voorraad storten, ik was vanmiddag even in de winkel, en jeetje zeg er stonden dozen vol met prachtige nieuwe spulletjes. Natuurlijk ook nieuwe dingen meegenomen en weldra zullen jullie daar wel wat mee zien verschijnen. Kijk anders maar eens in de webwinkel, de nieuwe lijnen van BoBunny zijn om te smullen. Maar er is ook prachtig papier van My Mind's Eye, gaan jullie zelf maar kijken, het is gewoon veel te veel om hier op te noemen

Maar goed, ik heb eerst nog een lay out met het papier van MME en wel van de lijn stella en rose .
De swirl is van ZVA ze hebben heel veel verschillende bling bling dingetjes dus er is altijd wel iets passends te vinden.
De bloemen zijn gemaakt met de bloemen stans van Tim Holtz, dit blijft toch wel een van mijn favorieten, je kunt er zoveel kanten mee op.

3 opmerkingen:

Ann zei

mooi lootje

Marlieke zei

Wauw, ik vind dit werkelijk een schitterende layout! Helemaal super!

Scrappingann zei

Prachtige LO,super goeie kleuren gebruikt.
je hebt een mooie blog, ik ben dan ook volger geworden.
Groetjes van Anja / Scrappingann