zondag 1 april 2012

Prima Marketing en 7 Gypsies in Parijs

Een Gypsie komt overal en kan verdwalen terwijl ze de weg weet. Parijs is voor mij de stad om heerlijk te slenteren en te verdwalen, terwijl ik de stad al een klein beetje ken. Met een album van 7 Gypsies en het papier En Francais ben ik aan de slag gegaan.














Ik heb eerst de randen van het album geinkt met stain. Daarna de voorkant beplakt met papier Vignette en chipboard. Aan de onderkant heb ik tule geplakt en een bloem gemaakt met papier, tule en een button.De tickets zijn uit het papier Bilettes geknipt en onder aan ander stuk papier geschoven je kan hier ook foto's inschuiven.De titel is gemaakt met het alfabet van Prima.

















Deze bladzijde heb ik eerst beplakt met het papier Province uit de lijn. Daarna heb ik op de ondergrond flapjes gemaakt van craft. Dit heb ik beplakt met papier. De etiketjes zijn geponst maar kan je ook maken met de stans van Tim Holtz. De tickets kan je uit het papier knippen.


















Met je mes kan je de dikkere bladzijde van het boekje doorsnijden voor een halve bladzijde, het geeft wel een leuk effect. Een paar keer goed snijden en je hebt het door. Dit is dus een halve bladzijde. De flap is gemaakt van een journaling notecard.














Deze bladzijde is met een flap. Onder de bloemen komt nog een stukje lint te voorschijn. De bloemen zijn afgewerkt met een button en met een stukje twine. Onder de flap zie je de nieuwe enveloppe van Tim Holtz.













Met deze stans kan je met je big shot zelf enveloppen maken van craft of papier uit de lijn die je gebruikt. De stempel in de hoek is van Stampers Anonymous.

















Op deze bladzijde heb ik gebruik gemaakt van de tickets die je zo uit het papier kan knippen. Het lint hoort bij de lijn. De wooden clock is van Prima net als de grote bloem. Het chipboard zit in een zakje.
In het hele boekje heb ik veel lint gebruikt, stempels, buttons en tickets. Ik kan niet alle bladzijdes op het blog zetten met foto's. In de online winkel kan je alles vinden van En Francais en met al die spulletjes kan je een prachtig boekje maken.

Geen opmerkingen: