zondag 22 januari 2012

i was here



Eindelijk weer eens wat leuks kunnen maken en dan natuurlijk met
1 van mijn vele favoriete merken October Afternoon.

De basis voor dit project was eigenlijk heel simpel: Gewoon een vel cardstock wat ik met de grote Accucut bij Carla in de winkel uitgesneden heb zodat er een postzegelrand  aan de zijkanten ontstaat..Daarna heb ik hem helemaal bestempeld en vervolgens
           met distress stains en perfect pearl mist  bewerkt.                        

Daarna ben ik allemaal labels,mapjes,flapjes gaan maken waar de fotos op en in kunnen.All labels zijn gemaakt van het papier en embellisment van de Boarding pass.lijn.

Ook heb ik nog een minialbum aan de binnenzijde gemaakt die je helemaal uit kan klappen en deze natuurlijk weer in een envelop verwerkt.De envelop kan je dan weer in het zijvak van de grote map{de basis} steken.

Het papier zelf heeft heel veel mogelijkheden om leuk embellisment te maken zoals dit envelopjes wat vervolgens op een label is geplakt die ik eerst had bestempeld.

Ook op de achterzijde heb ik een extra opening gemaakt en ook hier zit weer een groot label in met foto's.Dus zoals je ziet hoef je voor deze reis lijn echt niet naar verre oorden maar ook je foto's van leuke daagjes uit in Hollanda  kunnen prima verwerkt worden met deze lijn.






 

2 opmerkingen:

Romy zei

Wauw!! Dat ziet er geweldig uit!

Cora zei

kwijl....