zondag 8 januari 2012

Webster's Pages Winter Fairytales

Met de prachtige, kleurrijke Winter Fairytales lijn van Webster's Pages heb ik de volgende drie layouts gemaakt.
 In deze lijn zie je verschillende prachtige kleuren terug. Paars, roze, blauw, geel... Je kunt er dan ook alle kanten mee op! Op bovenstaande layout heb ik van alles en nog wat gecombineerd.
 Terwijl ik op deze layout voor een wat aparte kleurencombinatie heb gekozen: paars en geel. Overigens zijnn ook de prachtige bloomers, tickets en alfabetstickers in deze kit inbegrepen.
En op deze layout nam ik een wit vel als basis. Ik heb de babyfoto van mijn nichtje versierd met crèmekleurige en roze accenten. Webster's is bovendien geweldig voor knipwerk. Onder meer de vogeltjes, de vlinders en de elfjes zijn uit het papier geknipt.

2 opmerkingen:

Ann zei

zo erg mooi dit Romy enne Webster is ook een van mijn favorieten hoor.

Dana van den Bosch zei

Leuk idee, om tweemaal een rand te maken met de pons. Voor de rest ziet het er natuurlijk fantastisch uit.