zondag 1 januari 2012

Workshop 7gypsies shadowbox tray bij Simpel-Scrappen

Als afsluiting van dit jaar was er een workshop met dit 7gypsies kastje. Zelf had ik al langer in mijn hoofd om dit te maken dus ben ik maar even aangeschoven. De foto had ik ook al liggen, mijn dochter en mijn zoon deze keer. Heb zeer weinig foto's waar ze samen op staan dus moest ik dit maar eens vastleggen in dit kastje. Heb zelf thuis nog wel enkele details toegevoegd uit eigen voorraad en ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Het kastje is dus van 7gypsies. De hoekjes zijn van Tim Holtz: idea-ology corners.

De teksten komen van het stickervel van 7gypsies photographie. Teksten geplakt in een bottlecap. De bottles zijn ook van 7gypsies apothecary bottles clear.


Tevens wens ik hierbij iedereen een heel gelukkig, liefdevol, gezond en natuurlijk creatief 2012 toe.


Geen opmerkingen: