zondag 15 januari 2012

Workshop distress kastje






Afgelopen woensdag 28 december heb ik deze workshop gedaan die bedacht en gegeven werd door Lida de Witte. Ondanks dat ik een kleine buikgriep had en met een hernia loop, kon ik dankzij veel lieve meiden die me hielpen hem toch maken. Is hij niet geweldig!!! We mochten zelf het papier uitkiezen en verder was het hard werken... Vandaag heb ik alle distress doosjes voorzien van de namen aan de zijkant met een dymotang en daarin een papier casette en met een wattenstaafje aan de zijkant de kleur aangegeven. Ik moet nog wel eeen kleurenkaart maken op aqaurel papier maar nu kan ik in 1 oogopslag zien welke ik moet hebben. In elk vakje passen 2 doosjes dus aan de achterkant nog ruimte genoeg voor nog meer aankomende kleuren..die er vast zullen komen Tim Holtz kennende!

Aanstaande zaterdag is deze workshop er nog 1 keer(niet gegeven door Lida zelf) maar het kastje is precies hetzelfde en je mag weer zelf je papier uitzoeken. Lijkt het je leuk, meld je dan snel aan want de workshop zit al bijna vol!

info@simpel-scrappen.nl


Lieve groetjes Tiets xx

Geen opmerkingen: