donderdag 25 november 2010

Ballon Project


Het mini album van afgelopen vrijdag was een onderdeel van een project.
Ik heb een luchtballon gemaakt met mandje (waarin we het cadeautje gestopt hebben) en eronder het mini album.
De ballon is geverfd met Making Memories verf (verkrijgbaar in de winkel). Ik heb onder andere lint gebruikt van American crafts met witte bloemen erop. ( Ribbon Rose White).
Verder nog wat "bling" van Melissa Frances, chandelier drops diamond en chandelier drops drip shape en Teresa Collins Blingage.

Aan de ballon heb ik kettingen bevestigd van 7 Gypsies om het mandje vast te houden en onder het mandje weer dezelfde hardware chains om het mini album vast te houden.

6 opmerkingen:

Hanneke zei

WOW, mooi zeg!!

jannekevanveen zei

wat een super gaaf idee!!echt heel leuk geworden gr janneke

sonja zei

Mireille wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt. Supergaaf.

Romy zei

Wauw zeg, jeempie...dat is gewoon romantiek ten top. Echt een geweldig mooi project! En met het boekje eraan vast vormt het al helemaal een prachtig geheel.

cflovesrb zei

Geweldig! Ik heb er geen andere woorden voor. Heel erg mooi!

Claudia zei

Wat een SUPER GAAF, GEWELDIG, MOOI EN PRACHTIG PROJECT is dit. Die zou ik wel is in het echie willen zien. Ik vond het album al GEWELDIG maar dit is toch echt een plaatje....Wat zal je vriendin blij zijn geweest! Ik heb al aan Car gevraagd wanneer de workshop is, daar kom ik graag voor over! Groetjes, Clau