vrijdag 19 november 2010

Wedding Mini Album met Parisian Anthology

Vandaag trouwt mijn vriendin met de liefde van haar leven.
En daar hoort natuurlijk een "trouwcadeautje" bij.
Uiteraard nog niet met trouwfoto's want die zijn er nog niet.. maar toch had het goed gekund met deze prachtige lijn Parisian Anthology van de House of Three for Pink Paislee.

Het papier op zich is al erg prachtig maar ik hou toch erg van verven en inkten.

En daar leent dit papier zich ontzettend goed voor.
Misten was een optie geweest maar ik heb gekozen voor distress inkt van Ranger - de kleuren faded jeans en broken china-.

Er zit een "resist" laagje op het papier waardoor de patronen nog beter naar voren komen.

Ik heb de stempels uit deze lijn gebruikt met zwarte Archival Ink van Ranger.

De bloemetjes en vlinders komen uit eigen voorraad.
De tickets zitten op een rol.. zijn makkelijk los te scheuren en als embellishment te gebruiken.
Alle borders en elementen zijn ook van Parisian Anthology en bewerkt met wat zilververf en stickels.

Mini album maakt deel uit van een "project".

4 opmerkingen:

Yvonne Rijk zei

Prachtig gedaan. Maar ook de lo in het berichtje hieronder vind ik helemaal top.
Had mezelf al een poos geleden aangemeld op dit blog. Leuk dat er de laatste tijd veel op te zien is.
Groet van Yvonne Rijk

Unknown zei

wauw super gaaf daar gaan ze heel blij mee zijn.
groetjes,Lean

Romy zei

Oh waaaauuuww...wat is dit onwijs gaaf, geweldig, super, ontzettend mooi...en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik weet in ieder geval zeker dat ze het heel erg zal waarderen. Een fijne (bruiloft)dag vandaag!

sonja zei

Mireille wat een geweldig cadeau.
Zullen ze vast erg blij mee zijn. Prachtig gedaan.