woensdag 3 november 2010

Crate Paper Restoration

Crate Paper heeft een aantal hele gave lijnen uitgebracht. Mijn persoonlijke favoriet is 'Restoration': prachtige kleurtjes, vintage patroontjes, die er gewoon om vragen om uitgeknipt te worden en hele leuke embellishments, zoals de gave chippies.
Ieder jaar gaan wij met mijn vaders kant van de familie een dag naar Duinrell. Op deze foto zie je een klein deel van de familie: mijn ouders, mijn broertjes, mijn oom en tante en neefje en nichtje. Zoals je waarschijnlijk wel kunt zien, hebben we het super naar ons zin gehad:)

Naast het Restoration papier heb ik gebruik gemaakt van de chipboard embellishments, letterstickers, een kantje en wat knoopjes. En alles is weer naar hartelust versierd met gloss.

2 opmerkingen:

Jolanda zei

heel mooi Romy!!

Unknown zei

Gaaf lootje weer mooie foto ook van de fam.
groetjes,lean