zaterdag 6 november 2010

Bo Bunny - Noel

Hoe leuk ik kerstmis ook vind... ik heb eigenlijk een spuughekel aan kerstlayouts maken O.o
Erg hè?
En dat met zoveel mooie kerstlijnen.
Zo ook Noël van Bo Bunny. Prachtige, warme, een beetje vintage achtige kleuren.
En wat was ik blij met de wat neutralere achterkantjes.. die dus prima werken voor een "niet kerst" layout.
Ik maak ieder jaar rond de verjaardag van de kinderen een layout met hun favorieten op dat moment. Amber werd vorige week zes. Tijd voor 6 favorieten.
Ik heb een "punt" gemaakt op elke vierkant met een koperkeurige brad. De vlinderrand is gemaakt met een Martha Stewart pons

4 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Leuk idee!
Wat een prachtige layout en supermooie foto van jullie dochter.

Romy zei

Wauw, je layout is echt mooi! En zo zie je maar: kerstpapier kun je ook perfect voor andere dingen gebruiken:) Je hebt me meteen een hoop inspiratie gegeven:) Ik houd wel van kerstlayouts, maar heb nooit echt hele leuke kerstfoto's - vind ik zelf tenminste - , maar nu heb ik toch een goede 'smoes' om alsnog een paar mooie kerstlijnen aan te schaffen.

Jolanda zei

Heel mooi geworden!
Fijn weekend!!

Unknown zei

Leuk idee zeker voor later heel mooi lootje .
groetjes,Lean