vrijdag 12 november 2010

Dream a little dream

Vanwege de KreaDoe zijn wij vanaf 8 november tot en met 15 november gesloten, ook zullen de online-bestellingen pas na die tijd gepakt kunnen worden.

Ik moet eerlijk toegeven dat Making Memories niet mijn favoriet is.. maar toen deze lijnen binnen kwamen en op tafel lagen was ik op slag verliefd.
Prachtige warme kleuren, mooie romantische prints en het helpt natuurlijk ook wel mee dat ik dól ben op vlindertjes.
Reverie is uitermate geschikt voor monochromatische layouts maar ze zijn onderling ook prima te combineren.
Ik heb gebruik gemaakt van Sienna, de rood / oranje achtige tinten. Carla liet me in de winkel zien hoe de bloemen eenvoudig te maken zijn.
De bloemetjes zijn gemaakt met een scalloped circel pons van EK Succes.
Ze zijn uitgeponst op kraftpapier, vervolgens heb ik gestempeld met de grid stempel van Prima en de chicken wire en archival ink van Ranger.
Om 1 bloem te maken heb ik 8 scalloped circels geponst. Daarna gestempeld en toen de inkt droog was heb ik met een mini mister van Ranger de vormen nat gemaakt met water. De Archival Inkt loopt niet uit als het nat word. Ik heb het tot een prop geknepen en het 's nachts laten drogen.
De volgende ochtend heb ik de proppen voorzichtig uit elkaar gehaald, op elkaar gelegd en bevestigd met een klein bradje. Toen heb ik ze gesprayd met Ranger Perfect Pearls Mist en weer van boven naar beneden bij elkaar gedraaid. De randjes zijn afgewerkt met Stickles.
De horizontale vlinderrand is geponst met de deep edge monarch pons van Martha Stewart, de verticale border is gemaakt met de doily lace borderpunch van Martha Stewart.

5 opmerkingen:

Romy zei

Je wist het al maar wauw, wauw, wauw, wat vind ik dit een geweldige layout! Zo mooi van kleur en die bloemen zijn ook heel gaaf. Misschien moet ik zoiets ook maar eens proberen te maken:)

Unknown zei

Heel mooi weer en de bloemen zijn super gaaf.
groetjes,lean

Odetta zei

Wat een schitterende lay-out! Heel dromerig! Ach, en Making Memories heeft zo nu en dan best wel schitterende lijnen ertussen zitten.

Yvonne Rijk zei

wat een pracht van een lo. Mooie foto maakt een perfect match met het mooie papier.
Groet van Yvonne Rijk

karin zei

Ohhh wat is ie leuk.Ga gelijk de bloemen uitproberen..stempelen en verkreukelen en misten.Geweldig

Groetjes Karin