donderdag 24 februari 2011

Addicted To Love

Mireille heeft deze foto van mijn nichtje een tijdje geleden voor mij bewerkt...en ik vind hem zo mooi geworden! Ik heb deze foto al eens gescrapt, maar hij paste in de sepia tonen zo mooi bij dit papier dat ik niet anders kon dan hem nog een keer te gebruiken.
Op deze layout heb ik veel met laagjs gewerkt. Ik heb de Crazy Love collectie van Bo Bunny gebruikt en ook de bijpassende chipboard figuurtjes en 3D stickers. De banners heb ik uit het vel met borders geknipt. Om ze goed naar voren te laten komen zijn ze bevestigd met foamtape en zijn de uiteinden met tacky glue aan het papier geplakt. Voor de kleine vlindertjes heb ik deze pons gebruikt.

1 opmerking:

Brendaxx zei

Echt schitterend Romy!!De foto komt me idd bekend voor,maar hij is ook te mooi om niet nóg eens te gebruiken;)Superlootje!