dinsdag 22 februari 2011

My Minds Eye door Rieni


Op deze lay out heb ik een foto gebruikt van mijn beide zoons. Het is al een iets oudere foto want het valt niet mee om die twee samen te vangen.
Het papier wat ik heb gebruikt is van My Minds Eye, de serie Stella and Rose- sublijn Hattie. Hier is ook de family title van. Ook heb ik diverse papier randen geborduurd. Het centimeter tape is uit eigen voorraad en is van 7 Gypsies. De sterren en de tekst Centraal station Amsterdam zijn gestanst met de big shot en ik heb sizzix stansen gebruikt. De sterren zijn eerst van chipboard gestanst en daarna nog een keer uit het designppapier, dan worden ze net iets dikker.

2 opmerkingen:

Romy zei

Oooh...wat een gave mannenlayout. Daar is dit papier echt perfect voor! En de naaisteekjes maken het helemaal af.

Brendaxx zei

Ik vind m mooi en stoer! Echt super!
Groetjes,Brenda