maandag 14 februari 2011

Love...Crush

Ik ben helemaal weg van de 'Crush' lijn van Bo Bunny...dit is nou echt een Valentijnslijn zoals die hoort te zijn: met echte Valentijnskleurtjes, veel hartjes en een heleboel 'love birds'. Hij was dan ook perfect voor deze romantische foto van mijn ouders, genomen op Travalgar Square in Londen. Ik heb de foto al eerder gescrapt, maar dat was toen in kleur...nu wilde ik ook nog graag de mooie zwart/wit variant van de foto op een layout verwerken.
Alle chipboard figuurtjes zijn afkomstig uit de 'Crush' lijn. Verder heb ik veel dingen uit het 'cut-outs' vel geknipt, zoals de accolade en het tekstblaadje achter de foto. De bloemen zijn een Prima Summer Carnation vine. Ik heb de blaadjes en bloemen 'in elkaar gebogen', zodat ik een clustertje van bloemen kreeg.

Geen opmerkingen: