dinsdag 8 februari 2011

Camerashy

Tijdens onze trip naar Eurodisney wilde Amber voornamelijk handtekeningen voor haar boekje. Ze vond het enorm spannend om de celebs te "jagen"...en tot overmaat van ramp heeft ze dan ook nog een moeder die graag foto's wil. Toen ik haar vertelde dat ze de foto's dan toe kon voegen aan haar handtekeningenboekje vond ze het al een iets beter idee.. maar nog niet genoeg om een klein lachje te voorschijn te toveren.

Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van de Documentary lijn van Studio Calico . Ik vond met name het papier met de camera's heel grappig voor deze layout. Ik heb een camera uitgeknipt en op een zelfgemaakt rozetje geplaatst. Ik heb met een borderpunch van Martha Stewart een randje geponst. Voor de "faux- stitches" heb ik gebruik gemaakt van de Sew Easy van We R Memory Keepers.

1 opmerking:

Romy zei

Zelfs zonder lach zijn het hele leuke foto's;) Wat een super layout ook. Hij past perfect bij de foto's en het thema. En het rozetje vind ik superschattig.