donderdag 17 februari 2011

Baby Girl

Eens in de zoveel tijd is het weer zover: dan móet ik gewoon eindelijk eens die oudere papiertjes gebruiken. Deze prachtige lijn van Teresa Collins bijvoorbeeld, had ik al ingeslagen voordat mijn nichtje Elise geboren was. Ik heb er een aantal weken terug alsnog heerlijk mee 'gespeeld'.
Naast het papier van Teresa Collins uit de Chic Bébé Girl lijn heb ik een vel Parisian Anthology papier van Pink Paislee gebruikt. Deze vellen zijn heel mooi wit en elegant en passen daarmee overal bij! De transparante cirkel overlay is ook van Teresa Collins en vond ik een mooie doorbreking van de rechte lijnen in deze lijn. De bloemen en swirls zijn van Prima en de vlinderstempels zijn van Pink Paislee Parisian Anthology. Ik, als echte vlindertjesfan, vindt ze zóóó mooi!

2 opmerkingen:

Jolanda zei

super mooi!!

Anja zei

Wat een schitterende lo heb je gemaakt. Helemaal super.
groetjes Anja