woensdag 23 februari 2011

Friends are the chocolate chips in the cookies of life


Nog meer retroglam van We R Memory Keepers. Amber en haar vriendinnetje willen vaak samen scrappen maar dan moet er eerst een fotoshoot gedaan worden in de tuin. Het kan natuurlijk niet met oude foto's... toch?
De randjes zijn geborduurd met behulp van de Sew Easy. Zo super handig. Ik vind het de uitvinding van het jaar! De stipjes zijn gemaakt met Liquid Pearls van Ranger.Dit is de kleur buttercup.
Schets van Allison Davis

5 opmerkingen:

Romy zei

Hihi, wat een bof dat ze zo graag met vriendinnen op de foto gaat, daar kun jij ook weer heerlijk mee scrappen:) Je layout ziet er geweldig mooi uit! Prachtige, diepe kleurtjes, supermooi stikwerk en ook een hele mooie titel!

Unknown zei

wat gaaf zeg heel mooi met al die foto'tjes ,ik vind het altijd lastig scrappen met veel foto'tjes
maar jij kan dat echt helemaal perfect, Ik vind ook heel leuk hoe je de echte stikwerk er bij gedaan heeft helemaal toppie layout

Unknown zei

hihihi de meiden hebben helemaal gelijk natuurlijk eerst foto's vers van de pers.
Super mooi lootje weer .

Rieni zei

wat een gave lay out, leuk hoor van die meiden voor een fotoshoot. Kom ik aan met mijn mannen :)

Els zei

Nou ik sluit me aan bij mijn voorgangsters, want het is een prachtige Lo.
Groetjes Els