zaterdag 24 maart 2012

A Girls Dress Glitz French Kiss

Het zal inmiddels niemand meer verbazen dat ik een zwak heb voor papier in naturel en bruin tinten. Het liefst nog voorzien van teksten of muzieknoten. De nieuwe lijnen van Glitz vind ik dus helemaal geweldig.
 
De lay out is gemaakt op twee vellen. Het onderste vel French Kiss Fleur heeft een heel mooi kader. Dit heb ik opgemeten en een vierkant geknipt uit  French Kiss Hats en dit binnen het kader geplakt. Ik mat mijn foto's nog steeds deze keer op French Kiss Stripe.
 











Het hart heb ik gestempeld met het newspaper hart van Hero Arts en daarna geinkt. In de ronding zitten drie mini fasteners van Tim Holtz.

De paspop heb ik gestanst van Grungepaper met een de stans van Tim Holtz. Het rokje van tule is van Maya Road.












De bloemen heb ik gemaakt door twee verschillende cirkels te ponsen. De cirkels een beetje te buigen en inkten langs de randen. Tussen de twee cirkels heb ik dezelfde tule gedaan als het rokje van de paspop. De bloemen zijn afgewerkt met crystals van Prima Marketing.
De swirl die van de paspop en de bloemen over de lay-ouy loopt is van Prima Marketing. De kleur van de steentje komt mooi uit bij de kleur van het papier en de auto op de foto.
De tekst die ik heb gebruikt komt van een vel papier van Simple stories maar het paste hier mooi bij. Het kleine paspopje heeft ook een rokje aan van tule en is van Maya Road.

Geen opmerkingen: