donderdag 1 maart 2012

Prima - Pixie Glen

Met de onwijs mooie Pixie Glen lijn van Prima heb ik deze layout gemaakt. Deze lijn bestaat uit schattige elfjes, sierlijke swirls, mooie bloemen en zachte kleurtjes..een must-have voor de liefhebber van schattig en shabby chic!

Toen ik deze papierlijn zag, wist ik meteen dat ik er een babylayout mee wilde maken. Toch werd het uiteindelijk iets totaal anders, namelijk deze vintage-achtige layout. Op de foto staan mijn moeder en een lieve Zweedse dame, die haar volkstuintje in het openluchtmuseum Skansen had. Ze vertelde haar verhalen in geuren en kleuren en nam ons mee in haar antieke huisje. Dolblij was ik toen ik achteraf een plaatje van deze lieve, doorleefde vrouw en mijn moeder kon schieten. Die moest en zou gescrapt worden!
Je kunt de Pixie Glen lijn hier vinden. Ik heb verschillende vellen gebruikt op deze layout, evenals het bijpassende chipboard. De elfjes en een aantal andere figuurtjes zijn ook uit het papier geknipt.

Geen opmerkingen: